מדיניות משלוחים

בסיום כל הזמנה מהאתר, תהליך ההזמנה ע"פ מה שהגולש בוחר:
1. הזמנה עם שליח עד הבית ע"י צ'יטה משלוחים
2. הזמנה לנקודת איסוף הקרובה לבית הלקוח (מומלץ ומהיר יותר)

במידה והלקוח בחר באופציה מס' 1 – המשלוח יגיע לבית הלקוח עם שליח עד 4 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.
במידה והלקוח בחר באופציה מס' 2 – עם סיום ההזמנה ניצור קשר טלפוני ונמצא יחד את הנקודה הנוחה ביותר ללקוח. החבילה תגיע לנקודת האיסוף תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה.

בכל רגע נתון, ניתן לבדוק את סטאטוס החבילה בחיוג לטלצ'יטה – מוקד מידע טלפוני הפעיל לרשותכם בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע  073-2171717

runway לא תהיה אחראית לזמני השילוח של חברת צד שלישי (ציטה) אך מתחייבת למשלוח חדש נוסף על חשבונה במידה והמוצר לא הגיע לאחר 7 ימי עסקים

מדיניות החזר משלוח ומשלוח שגוי

במידה והלקוח קיבל מוצר שגוי שלא ע"פ הזמנתו, runway תספק שירות משלוחים הלוך חזור על חשבונה מ/ ו- אל הלקוח ע"י שליח  מחברת צ'יטה משלוחים ע"פ התהליך הבא:

  1. הלקוח מודיע ל runway אודות קבלת מוצר שגוי תוך 24 שעות מקבלת המוצר.
  2. runway מוציאה שילוח עם המוצר הנכון לכתובת הלקוח.
  3. השליח יאסוף מהלקוח את המוצר השגוי וימסור לו את המוצר הנכון.

למידע נוסף ושאלות 04-9536796